ΟΑΣΑ: Φόρτιση της προσωποποιημένης κάρτας και μέσω κινητού

ΟΑΣΑ: Φόρτιση της προσωποποιημένης κάρτας και μέσω κινητού


Cretaday.gr - Η Κρήτη στο επίκεντρο

Οι χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς που διαθέτουν «έξυπνο τηλέφωνο» έχουν και τη δυνατότητα να φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα ATH.ENA Card.

Κατά τον ΟΑΣΑ, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή ATH.ENA Card, όσοι επιθυμούν μπορούν να αγοράσουν προϊόντα κομίστρου και να φορτίσουν/επαναφορτίσουν την προσωποποιημένη κάρτα τους, όπου και αν βρίσκονται, με τη χρήση του κινητού τους τηλεφώνου.

Τα κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό Android και υποστήριξη τεχνολογίας NFC γίνονται αυτόματα σημεία επαναφόρτισης των «έξυπνων» προσωποποιημένων καρτών, με το αγορασμένο προϊόν, απευθείας από το κινητό, χωρίς να χρειάζεται μετάβαση σε κάποιο εκδοτήριο ή μηχάνημα αυτόματης έκδοσης.

Να αναφέρουμε ότι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή για «έξυπνα τηλέφωνα» ATH.ENA Card στον ακόλουθο σύνδεσμο: ATH.ENA Card – Android-Apps auf Google Play

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Ιωάννης Σκουμπούρης, τόνισε σχετικά ότι «το ηλεκτρονικό εισιτήριο εκσυγχρονίζει τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, εισάγοντας προηγμένες τεχνολογικές λύσεις. Με την εφαρμογή αυτή και σε συνεργασία με το τραπεζικό σύστημα, μετατρέπουμε εκατοντάδες χιλιάδες κινητά τηλέφωνα σε σημεία επαναφόρτισης προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card».

Δείτε αναλυτικά τα βήματα για τη φόρτιση προσωποποιημένης ATH.ENA Card μέσω κινητού με τη χρήση τραπεζικής κάρτας:

1.Ο χρήστης «κατεβάζει» στο «έξυπνο» κινητό του τηλέφωνο την εφαρμογή «Athena Card Αpp», μέσω του Google Play, εφόσον το κινητό διαθέτει τεχνολογία NFC (Near Field Communication).

2.Κάνει εισαγωγή με τον αριθμό κάρτας και τον κωδικό που έχει εγγραφεί στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr.

Σε περίπτωση που δεν έχει λογαριασμό, δημιουργεί έναν, σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες.

3.Μετέπειτα επιλέγει στην εφαρμογή τον τύπο κομίστρου που επιθυμεί.

4.Ολοκληρώνει την αγορά μέσω διαδικτυακής τραπεζικής συναλλαγής και επιστρέφει στο αρχικό μενού της εφαρμογής, στο πεδίο «η κάρτα μου και η λήψη προϊόντος κομίστρου στην κάρτα».

5.Στη συνέχεια ακουμπά την προσωποποιημένη κάρτα στο σημείο NFC του κινητού του τηλεφώνου και με αυτόν τον τρόπο πραγματοποιείται η μεταφορά των προϊόντων στην κάρτα του.

Για τη διευκόλυνση των χρηστών, συνιστάται να ανατρέξουν στις οδηγίες του κινητού τους για το σωστό σημείο NFC, όπου πρέπει να ακουμπήσουν το τηλέφωνο.